aGd3 so7ab
نحن هنا اصدقاء
و الاصدقاء تمتاز بامتيازات اكثر من اى عضو
فاذا اردت ان تكون من اصدقائناا؟
فبادر بالتسجيل لتستفيد معنا وتشارك معنا
وسنكون سعداء لانضمامك لعائلتنا AGd3 $O7aB
اهلا بيكم
aGd3 so7ab
نحن هنا اصدقاء
و الاصدقاء تمتاز بامتيازات اكثر من اى عضو
فاذا اردت ان تكون من اصدقائناا؟
فبادر بالتسجيل لتستفيد معنا وتشارك معنا
وسنكون سعداء لانضمامك لعائلتنا AGd3 $O7aB
اهلا بيكم
aGd3 so7ab
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورمركز تحميلالتسجيلدخول
. . { الأذكار } . .
اللهم اجمع كلمة المسلمين، اللهم وحد صفوفهم، اللهم خذ بأيديهم إلى ما تحبه وترضاه، اللهم أخرجهم من الظلمات إلى النور، اللهم أرهم الحق حقاً وارزقهم اتباعه، وأرهم الباطل باطلاً وارزقهم اجتنابه -- اللهم بعلمك الغيب وبقدرتك على الخلق أحينا ما كانت الحياة خيراً لنا، وتوفنا إذا كانت الوفاة خيراً لنا، اللهم إنا نسألك خشيتك في الغيب والشهادة، ونسألك كلمة الحق في الغضب والرضا، ونسألك القصد في الغنى والفقر، ونسألك لذة النظر إلى وجهك، والشوق إلى لقائك، في غير ضراء مضرة، ولا فتنة مضلة، برحمتك يا أرحم الراحمين -- أصبحنا وأصبح المُلك لله

نكتة اليوم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mamdouh
مشرف عام
مشرف عام
Mamdouh

اوسمه : نكتة اليوم Top1
ذكر

نكتة اليوم Empty
مُساهمةموضوع: نكتة اليوم   نكتة اليوم I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:04 am

* واحد صعيدى زكى اوى راح يصطاد نسى ياخد الطعم معاه فقعد يفكر يعمل ايه يعمل ايه ؟ وفى الاخر جاب ورقة وكتب عليها طعم ورماها فى المية تصوروا حصل ايه ؟ بعد ربع ساعة طلعتلوا ورقة مكتوب عليها سمكة

* بلدياتنا مبيعرفشي يعوم وقع فى البحر مات محروق

* واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد يقول لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللى شافها: دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة قعد ثلاث ايام لحد ما وصل الأرض أمه سألته: طيب مات ؟؟ابوه رد عليها: ثلاث أيام لا يأكل ولا يشرب أكيد مات

* صعيدي ماسك ثلجة..وقال :بس أموت واعرف بتنقط منين؟؟

* صعيدي سافر امريكا شرب من حنفية اوتوماتيك معرفش يقفلها قام رجع على اول طيارة لمصر..قام سالوا: ازي امريكا؟ قالهم :اسكتو زمانها غرقت يا بوووي

* بلدياتنا قاعد في حفرة بيفكر.. ليه؟ بيفكر بعمقسئلوا صعيدى : ليه قتلت أبوك؟ كانوا عاملين رحلة للأيتام, كنت عايز اروحها, طب ليه قتلت عمك ؟ كنت عايز ابن عمي يسافر معايا طب ليه كنت عايز تنتحر أصلهم لغوا الرحلة

* واحد بلديتنا قاعد في مؤتمر دولي فواحد فرنساوي قام وقال احنا حفرنا تحت برج ايفل و لقينا اسلاك تليفونات و ده دليل علي ان التليفونات عندنا من 100 سنه فقام واحد ايطالي و قال احنا بقا حفرنا تحت برج بيزا و لقينا اسلاك وده معناه ان التليفونات عندنا من 500 سنه فقام واحد بلديتنا قال و احنا حفرنا تحت الاهرامات و ملقيناش حاجه خالص و ده دليل على ان من 5000 سنه كان عندنا المحمول

* واحد صعيدي دخل محل أجهزة كهربائية و سأل البياع ? بكام التليفزيون ده رد عليه البياع بقرف – إمشي ياله , ما بنبعش لصعايدة زعل الصعيدي من التفرقة العنصرية و قرر أن يشتري التليفزيون على سبيل العند , فحلق شاربه و ارتدى بدلة فاخرة و عاد للمحل – مساء الخير , بكام التليفزيون ده من فضلك فرد البياع – امش ياله ما بنبعش لصعايدة إتغاظ الصعيدي لأن البياع تعرف عليه , و قفلت معاه يشتري التليفزيون فعاد للمحل مرتديا ملابس إمرأة منقبة و غطى وجهه تمامآ و قال للبياع بصوت رفيع السلام عليكم يا أخي, بكم تبيعون هذا التليفزيون إن شاء الله فرد عليه البياع: إمش ياله ما بنبعش لصعايدة الصعيدي انجن فخلع النقاب صائحآ أنت بتعرفني كيف كل مرة يا ولد الفرطوس ؟ فرد عليه البياع : علشان ده مش تليفزيون , دي غسالة فول أوتوماتيك

* واحد صعيدي رجع من السفر لقى البيت مليان صراصير غير كالون البيت

* واحد صعيدي بيدهن الحيطة قالوله حط جرنال تحتيك قالهم لأ أنا كده طايل كويس

retaj_mas
نائبة الرئيس
نائبة الرئيس
retaj_mas

اوسمه : نكتة اليوم 081229104335RrQx
انثى

نكتة اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة اليوم   نكتة اليوم I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 4:22 pm

احلى نكتة عجبتنى
* صعيدي ماسك ثلجة..وقال :بس أموت واعرف بتنقط منين؟؟scratch
* واحد صعيدي بيدهن الحيطة قالوله حط جرنال تحتيك قالهم لأ أنا كده طايل كويس scratch

نكتة اليوم 664976 نكتة اليوم 664976 نكتة اليوم 664976
Mamdouh
مشرف عام
مشرف عام
Mamdouh

اوسمه : نكتة اليوم Top1
ذكر

نكتة اليوم Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكتة اليوم   نكتة اليوم I_icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 3:26 am

انا حتي لما بقف علي الجرنال ساعات بادوخ من العواميد الكتيره و باخاف
لأقع

خاصة لو كان الاهرام

نكتة اليوم 511316

نكتة اليوم
صفحة 1 من اصل 1